Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відтепер об’єм декларації про введення в експлуатацію об’єктів, які починали будуватися шляхом подання повідомлення, зменшився від 5-ти до 2-х сторінок, зникла більшість складних таблиць, не потрібно вписувати інформацію про відповідальну особу з технагляду, генпідрядника та генпроектувальника, детальну характеристику споруди, основні її показники тощо.
Таке рішення 1 жовтня 2014 року було прийнято Кабінетом Міністрів України, який вніс зміни до постанови №461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів».
Рішення ухвалене за пропозицією Державної архітектурно-будівельної інспекції України, щоб полегшити громадянам оформлення документації про введення в експлуатацію садибних та дачних будівель.
«Оновлена спрощена декларація складається лише з семи пунктів, тоді як раніше їх було 15. Вона містить лише загальнозрозумілі дані. Тому заповнити її зможе будь-яка людина, яка навіть не є фахівцем у будівництві. У зв’язку з цим ми очікуємо суттєвого скорочення кількості відмов у реєстрації декларацій. Тепер ввести садибну чи дачну будівлю в експлуатацію можна буде просто, зручно та швидко», - заявив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції Максим Мартинюк.
Крім того, будівлі та споруди, які за будівельним паспортом входять до єдиної групи будівельних споруд, можна буде вводити в експлуатацію окремо.
Громадяни, які починали будівництво шляхом подання повідомлення, вказуватимуть уДекларації лише наступне:
- інформацію про об’єкт;
- інформацію про замовника;
- дані щодо повідомлення про початок будівельних робіт;
- інформацію про поштову/будівельну адресу;
- реквізити документу, що посвідчує право власності/користування земельною ділянкою;
- характеристику індивідуальних житлових, садових, дачних будинків та нежитлових будівель (за результатами технічної інвентаризації);
- інформацію про проведену технічну інвентаризацію об’єкта будівництва.
За матеріалами газети "Закон і Бізнес"