Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах населених пунктів, а районні державні адміністрації - поза межами населених пунктів присвоюватимуть поштові адреси об’єктам нерухомого майна.
Відповідні законодавчі зміни до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації» та «Про поштовий зв’язок» підготовлені Мінрегіоном. Як пояснили „ЗіБ” в Мін регіоні, зміни визначають порядок і умови присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна.
На сьогодні питання присвоєння поштової адреси чітко не врегульовано законодавством. А її наявність обов’язкова для здійснення реєстрації прав власності на об’єкти нерухомого майна та розпорядження ним, пояснив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Дмитро Ісаєнко.
Проектом передбачено, що місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах населених пунктів, а районні державні адміністрації - поза межами населених пунктів присвоюють поштові адреси об’єктам нерухомого майна. Також визначено вичерпний перелік документів, які необхідно буде подати для присвоєння поштової адреси і чіткий термін для здійснення органом місцевого самоврядування такої процедури – це сім робочих днів з дня отримання від замовника будівництва або власника такого об’єкта відповідної заяви.
Змінами передбачено присвоєння поштової адреси на безоплатній основі.