flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Опитування громадян щодо якості організації роботи Петрівського районного суду Кіровоградської області

11 травня 2016, 11:41

Опитування громадян щодо якості організації роботи Петрівського районного суду Кіровоградської області

 

         З метою визначення рівня якості та ефективності послуг, що надаються відвідувачам суду, Петрівським районним судом Кіровоградської області в період з 16 травня по 20 травня 2016 року буде проведено опитування громадян.

         Опитування є добровільним і проводитиметься шляхом анонімного анкетування.

         Бажаючих взяти участь в опитуванні просимо звертатися для отримання бланку анкети до судового розпорядника Петрівського районного суду Кіровоградської області  Росоли С.В. ( кабінет знаходиться на І-му поверсі) .

         Дані, отримані шляхом аналізу заповнених анкет, буде враховано під час розробки заходів щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до суду.

        

Сподіваємось на вашу активність

та заздалегідь вдячні за співпрацю!

 

АНКЕТА

опитування щодо якості організації роботи

 Петрівського районного суду Кіровоградської області

Блок 1 Загальна характеристика респондента

1.Зазначте, будь-ласка, спрямування Вашої освіти: (необхідне підкреслити)       

а) юридична               б) економічна, технічна, медична    в) середня, середньо-спеціальна

2.Чи звертались Ви за отриманням послуг державних установ (суди, прокуратура, пенсійний фонд тощо)? (необхідне підкреслити)

а) так                          б) ні

3. З якого джерела Ви отримуєте інформацію щодо діяльності суду? (необхідне підкреслити) 

а) Інтернет (веб-сайт суду, соціальні мережі, інтернет видання)                         б) з особистого спілкування в) газети, журнали, телебачення                                                                     г) інше

4. З якою метою Ви відвідували суд? (необхідне підкреслити)     

а) був учасником судового засідання;                                                                                                                             б) звертався до суду з приводу: отримання копій процесуальних документів, подачі до канцелярії суду різного виду документів, отримання від суду інформації, тощо;                                                                                                в) інше.

5. Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому? (необхідне підкреслити)

 

Цілком обізнаний

Загалом обізнаний

Майже не обізнаний

Зовсім не обізнаний


Блок 2 Основна частина – оцінювання за вимірами якості

Будь-ласка, надайте відповіді на наступні запитання.

(так,    ні ) (необхідне підкреслити)

Доступність суду

6

Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду?

так     ні    

7

Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном?

так     ні    

8

Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші питання у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу та ін.)?

так     ні    

 

Зручність та комфортність перебування у суді (необхідне підкреслити)

 

 

Чи є характерним для приміщень суду наступне: (необхідне підкреслити)

 

9

достатність зручних місць для очікування?

так     ні    

10

достатність зручних місць для оформлення документів?

так     ні    

11

достатність зручних місць для ознайомлення з матеріалами справи?

так     ні    

12

забезпечення зручним місцем під час судового засідання?

так     ні    


Повнота та ясність інформації (необхідне підкреслити)

13

Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки оголошень)?

так     ні    

14

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо

 

15

- розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень

так     ні    

16

- правил допуску в суд та перебування в ньому

так     ні    

17

- справ, що призначені до розгляду

так     ні    

18

- зразків документів (заяв, клопотань, тощо)

так     ні    

19

- порядку сплати судового збору, реквізити та розміри платежів

так     ні    

20

Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет ?

так     ні    

21

Чи знайшли Ви на веб-сторінці суду потрібну для Вас інформацію?

так     ні    


Сприйняття роботи працівників апарату суду (необхідне підкреслити)

24

Чи працівники суду працювали старанно та не припускалися помилок?

так     ні   

25

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами такі  риси:

 

26

- доброзичливість

так     ні    

27

- професіоналізм

так     ні    

 

Щодо  судового розгляду (необхідне підкреслити)

28

Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?

так     ні    

29

Чи вчасно Ви отримували повідомлення про розгляд справи?

так     ні    

 

Сприйняття роботи судді (необхідне підкреслити)

 

Як на Вашу думку, чи було характерним для судді, що розглядав Вашу справу (одноособово чи як голова колегії суддів), наступне:

 

30

- неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був)

так     ні    

31

- коректність, доброзичливість, ввічливість

так     ні    

32

- належна підготовка до справи та знання справи

так     ні    

33

- надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію

так     ні    

Судове рішення (якщо розгляд справи завершено) (необхідне підкреслити)

34

Чи вчасно отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі?

так     ні    

 

Будь-ласка, надайте відповіді на наступні запитання.

 

 

Вкажіть приблизну кількість:

Приблизна кількість

35

- судових засідань, що відбулися по Вашій справі

 

36

- судових засідань, що не відбулися через неявку сторони

 

 

Блок 3. Зміни та рекомендації

 

37. Коли мова йде про підвищення якості роботи суду, на Вашу думку, які виміри якості, слід покращувати в першу чергу?

Проставте в порядку важливості для Вас шість вимірів якості за ступенем важливості.

1 — найбільш важливий вимір якості (слід покращувати в першу чергу),

6 -  найменш важливий вимір якості.

 

Вимір якості

зазначити 1 чи 6

Доступність суду для відвідувачів

 

Зручність та комфортність перебування відвідувача у суді

 

Повнота та ясність отриманої у суді інформації

 

Дотримання термінів судового розгляду

 

Якість роботи працівників апарату суду

 

Якість роботи судді

 

38.  Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи нашого суду сьогодні:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

39. Чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи розподілу справ суддям? (необхідне підкреслити)

Так, відчув позитивні зміни

Так, відчув негативні зміни

Ні, не відчув ніяких змін

40. Оцініть, будь-ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи нашого суду:

(1-дуже погано, 5-відмінно.) (необхідне підкреслити)

 

1

2

3

4

5

 

ДЯКУЄМО ЗА СПІВПРАЦЮ!