Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Про внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Сьогодні на засіданні Уряду було схвалено проект, який, зокрема, уточнює перелік відомостей, що вносяться до бази даних про реєстрацію заяв і запитів під час реєстрації заяви.
Про це газеті «Закон і Бізнес» повідомили у прес-службі Держпідприємництва.
Проектом постанови «Про внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», розробленим Мін’юстом пропонується:
- уточнити перелік відомостей, що вносяться до бази даних про реєстрацію заяв і запитів під час реєстрації заяви (потрібно буде зазначати, зокрема, підставу для виникнення права власності, площу земельної ділянки/об’єкта нерухомого майна, цільове призначення земельної ділянки, тип об’єкта нерухомого майна);
- визначити порядок внесення записів до Реєстру у випадку видачі свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку втратою чи пошкодженням документа, виданого до 01.01.2013;
- визначити порядок внесення записів до Реєстру у разі скасування держреєстрації прав на підставі судового рішення про скасування записів до реєстрів, що функціонували до 01.01.2013;
- передбачити можливість надання за заявою будь-якої фізичної чи юридичної особи витягу з Реєстру, який міститиме інформацію про наявність/відсутність відомостей про: нерухоме майно; право власності та суб’єкта цього права; обтяження прав на майно та суб’єкта цих прав.
Потреба у внесенні змін до діючого Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно пов’язана із прийняттям постанови Кабміну «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», яка набуває чинності 12.02.2014.