Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Петрівського районного
суду Кіровоградської області
від 10.08.2012 р. № 28-о
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян
у Петрівському районному суді Кіровоградської області
1. Цей порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Петрівському районному суді Кіровоградської області.
2. Особистий прийом громадян керівництвом суду проводиться згідно з затвердженим графіком в установлені дні та години в приміщенні суду, що знаходиться за адресою: Кіровоградська область, смт. Петрове, вул. Центральна, 34.
Прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться головою суду особисто та першочергово.
3. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян розміщується у коридорі в доступному для вільного огляду місці.
4. Під час запису громадян на особистий прийом до голови суду з'ясовується прізвище, ім'я, по батькові громадянина, місце проживання, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб та органів державної влади він звертався раніше і яке було прийняте по ньому рішення, здійснює запис на особистий прийом або надає відповідні роз’яснення стосовно шляхів подальшого його вирішення.
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується змісту його звернення. Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства.
Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
5. У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та можлива допомога.
6. Повторний особистий прийом громадян з питання, яке вже розглядалося, проводиться у разі, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішена по суті.
Посадова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розв’язання поставлених відвідувачем питань, може залучати до їх розгляду працівників суду, одержувати від них потрібну інформацію або доручати їм розгляд питання.
7. Особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
У разі, коли порушене громадянином питання вирішувати на особистому прийомі неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти суть звернення у формі письмової заяви.
8. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.
9. Запису на особистий прийом не підлягають громадяни:
- визнані судом недієздатними, при наявності такої інформації (ст.8 Закону України „ Про звернення громадян ”);
- стосовно яких прийнято рішення про припинення розгляду звернень (ст.8 Закону України „ Про звернення громадян ”);
- звернення яких знаходяться на розгляді, і остаточне рішення по них ще не прийнято.
10. Для проведення прийому громадян заступник керівника апарату готує підбір матеріалів заявників особистого прийому, а якщо заявники раніше зверталися до відділу, також довідкову інформацію по піднятих раніше питаннях.
11. Прийом починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання, а також викласти суть питання, з яким він звертається. Якщо з даного питання громадянин вже звертався до суду, то перед початком бесіди вивчаються наявні матеріали.
В заявника можуть бути витребувані його документи, що засвідчують особу або наявність повноважень на представництво інтересів іншої особи. Відсутність такого документа, згідно з вимогами статі 5 Закону України „ Про звернення громадян ”, має бути підставою для відмові в прийомі.
12. Питання, з якими звертаються громадяни, по можливості вирішуються під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень :
задовільними прохання чи вимогу й повідомити відвідувача про порядок і строк виконання прийнятого рішення ;
відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення ;
- прийняти письмову заяву або скаргу ( коли питання потребують додаткового вивчення і перевірки) і пояснити відвідувачеві причини неможливості розв’язання питань під час особистого прийому, а також про порядок і строк розгляду його звернення.
Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції суду, то посадова особа, яка веде прийом, пояснює йому, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації та установи треба звернутися за його вирішенням, і по змозі надає в цьому допомогу ( дає адресу, номер телефону і таке інше).
13. Заступник керівника апарату Петрівського районного суду зобов’язаний забезпечити особистий прийом громадян у день їх звернення з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку суду.
14. Здійснення громадян на особистому прийомі реєструється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 ( із внесеними змінами).